Bli inredare tillsammans med Interiörskolan

Samarbete med BONI

Du som läser vår utbildning Certifierad Inredare, Homestylist och Inredningskonsult behöver inte ha några speciella program innan du anmäler dig. Allt ingår i utbildningen och du klarar dig med de vanligaste programmen en dator har. I ett nytt samarbete med BONI får du dessutom om du vill tillgång till deras moodboard-verktyg till 90 % rabatt i ett helt år!

Verktyget är utvecklat genom kombination av smart teknik och expertis från inredningsarkitekter och gör det extremt enkelt att skapa moodboards och visualisera dina inredningsidéer. Läs mer om detta på vår startsida.

Det här erbjuder Interiörskolan

Interiörskolan har inredningsutbildningen ”Certifierad inredare, homestylist och inredningskonsult” som vänder sig till dig som vill kunna titulera dig inredare och arbeta med inredning professionellt eller för dig som bara vill känna dig trygg i dina kunskaper och inredningsval, antingen privat eller i ditt yrke. Du kommer efter inredningsutbildningen kunna redogöra för och förstå varför du gjort dina inredningsval.

Interiörskolan har funnits sedan 2015 och utbildat elever till färdiga Inredare klara för arbetslivet.

Vår yrkesutbildning till Certifierad Inredare, Homestylist och Inredningskonsult ger dig en stabil grund att stå på när du ska kasta dig ut i yrkeslivet.

Vi har 4,8 av 5 i betyg från tidigare elever. Läs gärna våra recensioner på vår hemsida under ”Recensioner” och se vad tidigare elever tyckt om utbildningen.

Inläsningsmaterialet får du digitalt via din elevportal. Det består av olika avsnitt med text och bild som du läser in i din egen takt samt instruktionsfilmer inom olika områden, lathundar att ladda ner och användbara dokumentmallar. Inga förkunskaper krävs, endast ett stort intresse för inredning. Du får även allt fysiskt utbildningsmaterial du behöver för att klara utbildningen hemskickat till dig i fyra olika paket.

Eftersom det är en distansutbildning där du bestämmer tempo själv kan du läsa vår inredningsutbildning vid sidan av arbete eller studier.

Du har alltid tillgång till din kursledare som guidar dig i dina frågor så du kan nå dina drömmar.

NYHET!

Nyhet just nu är att du kan delbetala helt räntefritt på 3, 6, 12 eller 24 månader.

Jag som har grundat Interiörskolan heter Jennie och jag brinner för inredning, färg och form. Jag har arbetat med grafisk formgivning och som inredare i mitt tidigare arbetsliv så steget att starta en inredningsskola var inte stort. Interiörskolan har funnits sedan 2015 och ombildades år 2020 till Interiörskolan Sverige AB. Vi eftersträvar hela tiden att ligga i framkant med den inredningskunskap vi levererar till dig som elev och att hela tiden uppdatera med nytt och kreativt utbildningsmaterial. Vi lär dig som elev det som krävs för att ta dig an stora som små inredningsuppdrag med en självsäkerhet och en gedigen utbildning i ryggen.

Jag arbetar efter metoden Feng shui och älskar förändringen det kan åstadkomma i ett rum eller ett helt hem. Det är också inredning enligt metoden Feng shui vi lär ut till våra elever.

Feng shui är en lära från Kina som togs fram för ca 3000 år sedan. Feng shui betyder vind och vatten och i Kina lärde man sig tidigt att tolka sambandet mellan människors omgivning och deras välbefinnande. Vi påverkas alla av vår omgivning, på arbetsplatsen, hemma och i offentliga miljöer. Du känner snabbt om en miljö känns trivsam eller inte och det kan bero på möblering, material, färgsättning eller t ex ljus och symboler.

Utveckla eller byt din karriär så du kan arbeta med det du älskar.

Hör gärna av dig till mig på info@interiorskolan.se om du har några frågor.

|

”Mitt mål är att alla ska kunna följa sin dröm och arbeta med något de brinner för.”